עיצוב הזמנה דיגיטלית ב50 ₪ בלבד רקעים מעוצבים לעיצוב ההזמנה חינם! משלוחים מהירים לכל הארץ

הזמנה דתית לחתונה, בשקל?!

אז דבר ראשון, מגיע לך מזל טוב! מצאת את האדם שיחלוק איתך את שארית חייך, וכעת הגיע הזמן לבשר את זה לכל העולם. ואם כבר לבשר לכל העולם, אז לפחות שיהיה בסטייל. ובזול. וכן, אפשר לשלב בין שניהם.

הזמנה דתית לחתונה

עוד ישמע בהרי יהודה…

אף אחד לא רוצה לאכזב את השוויגער (כלה) שלו עוד לפני החתונה, אבל כולם יודעים שדברים כאלו קורים. אחת הדרכים לתקן זאת היא לעצב לה הזמנה נאה ואולי (טיפה) מתחנפת. הזמנה דתית לחתונה, למשל, תכיל פסוק מתאים. והקטע הכי מפתיע? את כל זה אפשר לעשות מהבית, אצל סטודיו Cell ניתן לעצב הזמנות אונליין, בנוחות ובזמנך הפנוי.

אתם כל כך מתאימים!

אז כמו שלכל סיר יש את המכסה שלו, כך לכל אדם יש את הסגנון המתאים לו. אם מצאת כבר את האחת (או האחד) אז למצוא את הסגנון שלך פשוט קל עליך. הזמנה דתית לחתונה דתית, הזמנה בסגנון וינטג', אולי איורים, או שבכלל פרחים? אצל סטודיו Cell לכל סגנון יהיה מענה.

יכול לעניין אותך גם:

שפרה, לא תאמיני מי מתחתנים

אז הפצת את הבשורה. האלמנט הראשון שכל האורחים שלך יראו בכל הקשור לחתונה שלך, יהיה ההזמנה. הזמנה שתכבד את עצמה בסטייל מהפנט תזכה להיתלות על המקרר, והזמנה שנראית כמו ההזמנה של החתונה של ההורים שלך תמצא את עצמה מהר מאוד מתחבאת בין הניירות של ביטוח לאומי. לא חבל?

זה פשוט לא נגמר…

יש דיג'יי, בקבלת פנים הוסכם לקבבוני טלה והבנאדם מסידורי הפרחים כבר הנפיק לך קבלה. ובדיוק כשחשבת שמגיע לך קצת לנוח, נזכרת בהזמנות לחתונה. לא צריך לקפוץ לבית דפוס, אנחנו לא בתקופת הצנע. אפשר להכין קפה, להיכנס לסטודיו Cell ולעצב לך הזמנה, להזמין את הכמות הנדרשת וסיימת!

ורעייתו?

מגיע לך עוד מזל טוב! ההזמנות סוף סוף הגיעו, והן מדהימות. בדיוק כפי שדמיינת, עם הפסוק לחמותך ומנייר ממוחזר לאחותה. כעת כל מה שנותר לך הוא להוציא את הרשימה ולהתחיל לכתוב. כי ברצינות, עד כאן מגיע השירות שלנו. לא ציפית שגם נכתוב לך את השמות, כן?

תנו לי עוד

התאהבת? אנחנו לא מופתעים. השירות, המגוון הגדול והמחיר הזול עושים את זה לכולם. ואם חשקה נפשך בסטודיו Cell, ראשית היינו ממליצים לך להירגע ולזכור שיש לך כבר אהבה אחרת. אבל עם טיפה התעקשות, נמליץ לך על מתנות מיוחדות לאורחים. קופסאות קטנות וחמודות, ובתוכן סוכריות. אין לנו גבול.

בואו נדבר תכל'ס

אז ככה. החל מ300 הזמנות, ההזמנות יעלו לך שקל אחד. לאחר שבחרת את ההזמנה שאהבת, מספר גרפיקאים יעבדו על ההזמנות שלך, ובתוך מספר ימי עסקים ההזמנות תישלחנה אליך. העיצוב עצמו נעשה אונליין, בקלות.