עיצוב הזמנה דיגיטלית ב50 ₪ בלבד רקעים מעוצבים לעיצוב ההזמנה חינם! משלוחים מהירים לכל הארץ

מגנטים להזמנות לחתונה

הזמנות לחתונה הם כרטיסי הביקור של האירוע שלכם, מה שההזמנה שלכם תשדר זה מה שמוזמנים שלכם יצפו שיהיה באירוע עצמו. לכל הזמנה יש את הסגנון שלה יש הזמנות לחתונה יוקרתיות וקלאסיות לעומת זאת יש הזמנות סטנדרטיות או הומוריסטיות. בבחירת ההזמנות יש לקחת מספר גורמים המשפיעים על איכות ומראה הזמנות ובהתאם גם על המחיר.

סוגי נייר

ניתן להדפיס הזמנות בחתונה על מספר ניירות ובהם עומדים בראש שתי סוגי נייר, נייר פנינה ונייר כרומו, נייר פנינה יקר יותר לעומת נייר כרומו אך נותן מרקם מנצנץ ויוקרתי להזמנה, אם מה שתרצו לשדר בחתונה שלכם הוא מראה קלאסי ויוקרתי אז עדיף לכם להשתמש בנייר הזה, תוכלו לראות דוגמאות בקטגוריית הזמנות לחתונה יוקרתיות על נייר הפנינה לא כדאי להוסיף פרטים כמו קריקטורה או תמונות אלא טקסט ואולי קצת קישוטים שונים לעומת זאת אם בחרתם הזמנות לחתונה עם קריקטורה או עם תמונה שלכם יהיה כדאי להדפיס אותה על נייר כרומו.

מגנטים

בבחירת הזמנות יש לשקול להוסיף גם מגנט לכל הזמנה, האורחים הקרובים שלכם בוודאי יזכרו את תאריך החתונה, אך מה לגבי הרחוקים, אלה שלא יוצא לכם לדבר אתם הרבה, בשל הסיבות האלה כדאי להוסיף מגנט תזכורת קטן שיועיל למוזמנים לזכור את תאריך האירוע.