עיצוב הזמנה דיגיטלית ב50 ₪ בלבד רקעים מעוצבים לעיצוב ההזמנה חינם! משלוחים מהירים לכל הארץ

עיצוב הזמנות בשקל אחד בלבד!

אלו מאתנו שגדלו בניינטיז, ודאי זוכרים את הרגע הבלתי נשכח בסיינפלד בו ארוסתו של ג'ורג' מתה בגלל ההזמנות לחתונה (והמעטפות הרעילות). אכן, באירועים המציינים את הנקודות החשובות ביותר בחיים, ברצוננו לקבל ולתת את הטוב ביותר ללא חיסכון בהוצאות. עם זאת, הזמנות לחתונה בשקל בהחלט יכולות לספק את הסחורה ולהיראות מעולה.

51

סביב כל ההוצאות הכבדות הרבות ואינסוף הדאגות סביב האירוע, יש דבר אחד שניתן להוריד מהראש ולעשות בעצמנו. עיצוב אישי להזמנות הוא משימה אפשרית יותר משחשבת.

יכול לעניין אותך גם:

דברים שכדאי לזכור

אם החלטת לעצב את ההזמנות לאירוע בעצמך, ישנם דברים שחשוב לזכור לפני שסוגרים את המעטפות:

  1. פונט ייחודי – מכיוון שהמלל בהזמנות כאלה הוא מועט מאוד, אפשר ממש להתפרע עם פונטים ייחודיים בסגנון קליגרפיה, למשל, שייתנו נגיעה אמנותית וסנטימנטלית לעיצוב ההזמנה. קליגרפיה וכתב יד יוסיפו לחגיגיות ולתחושת הפנייה האישית בהזמנה. עם זאת, חשוב לשמור על טוב טעם ועל אחידות. גיוון יתר בפונטים עלול לעשות בלאגן בעיניים ולהיראות ילדותי.
  2. צילום – כיום, בהזמנות רבות מופיע צילום אמנותי וייחודי של המשפחה או הזוג המאושר על גב ההזמנה. כך ההזמנה יכולה להישמר כגלויה גם לאחר האירוע כמזכרת דקורטיבית.
  3. נושא – חשוב לא להתפזר לכל הכיוונים. כדאי לחשוב מהו הנושא העיצובי של ההזמנה. האם הוא תואם את סגנון האירוע? האם אנו רוצים עיצוב אלגנטי, או דווקא יותר קז'ואל? מסורתי או מודרני? ניתן אפילו להתאים את צבעי ההזמנה לצבעים שנבחרו לעיצוב האולם או גן האירועים, או לבגדי השושבינות.

הזמנות לחתונה בעיצוב אישי

בסטודיו Cell, אנו שמים לנגד עינינו שלושה ערכים – איכות, נוחות ומחיר שווה לכל כיס. גם כשמדובר על הזמנות בשקל, אצלנו מחיר ואיכות לא בהכרח מתנגשים. אנו מציעים שירות ייחודי המאפשר לך לעצב את ההזמנה לאירוע המשמח באופן מקוון. למודל זה ישנם מספר יתרונות בולטים.

עיצוב ההזמנה בנוחות ביתך ללא הגעה לבית העסק

צוות הגרפיקאים המוכשר שלנו מציע שלל תבניות עיצוב מהממות שניתן לבחור מהן. דרך ממשק נוח, נגיש לחלוטין, אנו מאפשרים לך לעצב את ההזמנה בקלות ובזמן המתאים לך, כך שדאגה אחת ניתן יהיה להוריד מהראש ולגשת אליה בזמן שבאמת מתאים לך.

מחיר חסר תקדים – הזמנות בשקל אחד בלבד

המודל העסקי הייחודי שלנו מאפשר לנו להציע מחירים שווים לכל כיס מבלי לגרוע מאיכות המוצר. אנו יודעים שאירוע מהווה הפקה יקרה ומורכבת. בכל הקשור להזמנות, אנו מזמינים אותך להקל על עצמך ולבחור בדרך קלה וזולה, אך איכותית. אנו מציעים ללקוחותינו הזמנות בשקל אחד בלבד להזמנה, החל מ300 – הזמנות.

ייחודיות והתאמה אישית

כולנו רוצים לתת את האמירה הייחודית שלנו, בעיקר כשזה מגיע ליקרים לנו ביותר. באירוע משפחתי מרגש, הפנייה למוזמנים צריכה להיות אישית ומכבדת. מכיוון שלך ההיכרות הקרובה ביותר עם המוזמנים, עיצוב אישי של ההזמנה יאפשר לך לפנות בצורה שהכי תדבר אליהם, לצאת ממגבלות התבניות הרגילות ולעצב בצורה שאורחיך טרם ראו.

לפרטים נוספים והזמנות, ניתן ליצור עמנו קשר באתר או להתקשר.