עיצוב הזמנה דיגיטלית ב50 ₪ בלבד רקעים מעוצבים לעיצוב ההזמנה חינם! משלוחים מהירים לכל הארץ

איך זה עובד?

ניתן לעצב את ההזמנות לחתונה דרך חנות האתר או בעיצוב אישי בתוספת של 80 ₪ ע"י שליחת הפרטים שלכם לוואטאפ שלנו או דרך מילוי הטופס המתאים:

זמני משלוחים

  • זמני ההדפסה לאחר עיצוב ההזמנה הם עד שלושה ימי עסקים למעט הערים החריגות שיצויינו בהמשך. המשלוח מתבצע ע"י חברת YDM ומגיע אליכם עד הבית או לבית העסק. אנחנו נשתדל לספק לכם את ההזמנות עוד לפני זמני ההספקה אך לעתים רחוקות זמני ההפסקה עלולים להתעכב.

ערים חריגות

עוספיא, דליית אל כרמל, עתלית, ניר עציון, ניר הוד, צרופה וכרם מהר”ל (סובב כביש 4): ימים שני וחמישי. מושבים/ קיבוצים/ מצפים – עד 4 ימי עבודה עסקיים לא כולל את אזור רמת הגולן. קריית שמונה: פיזורים במהלך 48 שעות מהקמת הקריאה, לא כולל יום א' ו-ג'. סובב בית שאן, סובב מנרה וסובב ראש הנקרה: עד שלושה ימי עבודה עסקיים. רמת הגולן: בין פעם לפעמים בשבוע. ים המלח ואילת – עד שבוע מרגע קבלת החבילה למשרדנו במחיר 130 ₪ לחבילה בודדת סטנדרטית. רמת חובב בנגב: עד 48 שעות ממהלך הקריאה.

תהליך עיצוב ההזמנות

    • ההזמנות באתר מחולקות לגדלים שונים אך ניתן לשנות את גודל ההזמנות הקיימות באתר בהתאם למעטפה שקיבלתם מהאולם ללא תוספת תשלום. ניתן גם לשנות את גופני ההזמנה לפי בחירתכם וכמובן את מלל ההזמנה ללא תוספת תשלום. גודל הדפסת ההזמנות שלנו הם 12X16, 15X15, 10X20, לכל גודל אחר פנו אלינו בטלפון וניתן לכם הצעת מחיר מתאימה.
    • לאחר בחירת ההזמנה לחתונה, מורידים את טופס הזמנות לחתונה (במקרה ואתם גם חוגגים טקס חינה – טופס הזמנה לחינה), ממלאים את הטופס ושולחים לאימייל lirazbenhaim16@gmail.com (לא לשכוח מספר מק"ט של ההזמנה או תמונה של ההזמנה ואת גודל המעטפה שברשותכם).
    • תשלום עיצוב ההזמנות מתבצע מראש, ניתן לחלק את התשלום ל-200 שקלים כסכום התחלתי ולאחר מכן להשלים את הסכום בהתאם לכמות שבחרתם להזמין לפני ההדפסה. את טופס ההזמנה צריך לשלוח אלינו לאחר ביצוע התשלום.
    • ניתן לשלם בהעברה בנקאית, מזומן או כרטיס אשראי. במקרה ובחרתם בהעברה בנקאית שלחו לנו תצלום מסך של התשלום לאימייל.
    • זהו! אנחנו מעצבים לכם את ההזמנה לפי רצונכם, שולחים לכם להגהה ולאחר אישור שלכם שולחים להדפסה.
    • במקרה ואתם זקוקים למשלוח הוסיפו לנו את פרטי המשלוח בטופס ההזמנה.